Nov 2015

ILYFVV? no more ;')

2011 - 2014 , bukan sehari dua, dah hampir 3 tahun . tahan, terima, sabar . mungkin aku dah terlalu letih . aku dah penat dgn cara kau, kenapa terlalu tinggi ego yg ada pada kau, bukan aku tak cuba nak berbaik, tapi kau yang buat aku berhenti . aku dah penat fikir apa yang aku buat sampai aku nampak macam terlalu besar kesalahan aku. kau pergi, datang balik aku terima dan tak cakap apa apa. aku dah cuba jadi diri sendiri biar kita macam member. aku tak pernah kongkong kau, aku sentiasa faham waktu kau dgn member , dgn futsal semuanya aku dah faham. aku sentiasa jadi pendengar kau bila bila masa. tapi bila setiap apa yg aku buat tu salah aku dah cuba mengalah . ber ulang kali aku cakap aku tak suka org yg diam tanpa sebab . aku tak kisah apa pun yg kau nak buat cuma jgn buat aku rasa pelik dengan perangai kau yg tiba tiba badmood . nak masa? amik, selama mana pun tak apa asalkan kau bincang dan cakap elok elok dgn aku . aku muak tengok tweet tweet kau utk siapa entah aku tak faham . kau sendiri mintak semua ni . aku punya serik mungkin sepuluh tahun, tapi kau mungkin sepuluh hari dari skrg dah mula ada nama baru . its okay kau berhak. aku lepaskan kau, pergilah .
terima kasih :')

No comments:

Post a Comment

Lots of love ;)