Nov 2015

ILOVEYOU :' ]



BOY :

Do you hear me,
I’m talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I’m trying

GIRL :

saya mendengar awak di dalam mimpi saya
Saya rasa bisikan dari awak di seberang laut
Saya menyimpan awak di dalam hati berasama
Awak membuat ia lebih mudah apabila kehidupan semakin sukar

BOY  & GIRL :

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again


Mereka tidak tahu berapa lama masa yang diperlukan
Menunggu cinta seperti ini
Setiap kali kita mengucapkan selamat tinggal
Saya harap kita dapat satu lagi ciuman
Saya akan tunggu awak saya janji dengan awak , saya akan tunggu

I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I’m lucky we’re in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday


BOY :

Dan jadi saya belayar di laut
Untuk ke pulau di mana kita akan bertemu
Awak akan mendengar muzik mengudara
Dan saya akan meletakkan bunga di rambut awak

GIRL :

Though the breezes through trees
Move so pretty you’re all I see

As the world keeps spinning round
Dan awak telah pun memegang saya disini sekarang :']




terima kasih :')

No comments:

Post a Comment

Lots of love ;)